Gæsteprogram – Sådan får I den bedste oplevelse

0
13

I virksomheder, hvor der ofte kommer mange gæster og hvor det er nødvendigt at have styr på alle de praktiske ting såsom adgang til wi-fi koder og mødelokaler osv. Dette er noget mange virksomheder har store udfordringer med. Det er derfor vigtigt, at man som virksomhed tilbyder en gæstekonto til sine gæster. Dette kan man gøre ved at oprette en brugergruppe eller en bruger. Som virksomhed kan man tilpasse denne bruger med fx en velkomst besked, så man kan forklare, hvor gæsten kan finde og få adgang til alle de nødvendige ting. Husk at man som gæst, der kommer ind i virksomheden, ikke skal have adgang til alle de samme ressourcer som en almindelig medarbejder. Derfor er det vigtigt, at man som virksomhed har en god plan for god gæsteadgang.

Frihed med Pronestor

I virksomheder og organisationer er det vigtigt, at der er styr på gæsteregistrering og gæsteprogrammer. For at give gæsterne den bedste oplevelse, skal I sørge for at have et godt system, der kan håndtere mange gæster på én gang. Pronestor Visitor er et af de bedste systemer på markedet, og det er særligt velegnet til store virksomheder. Pronestor Visitor giver dig mulighed for at håndtere gæsterne på en professionel og effektiv måde. Med Pronestor Visitor kan du registrere gæsterne, sende beskeder til dem, tage hånd om deres bagage og meget mere. Pronestor Visitor er det perfekte værktøj til at give gæsterne den bedste oplevelse.

Hvad skal man selv have styr på

Som virksomhed skal man først og fremmest have styr på processen, der ligger bag ved håndteringen af gæsterne. Det er vigtigt, at man har en god plan for, hvordan gæsterne skal behandles. Man skal være opmærksom på, at ikke alle gæster skal behandles ens. Der kan være forskellige årsager til, at man får besøg af gæster. En stor del af gæsterne kommer for at besøge en medarbejder, og de kan godt klare sig uden en særlig behandling. Andre gæster har brug for en en anden behandling, og derfor er det vigtigt, at man har styr på hvilke gæster, der har brug for hvilken behandling. Det kan for eksempel være, at man har gæster fra en stor kunde eller en potentiel kunde, der har brug for en bedre behandling end andre. Hvis I er mange, der modtager gæster, kan det være en god idé at ansætte nogle medarbejdere, der kun skal stå for at modtage gæster. På den måde er der altid et velkendt ansigt, der tager imod gæsterne, og det giver et godt indtryk.